Vit shopping! ;)

Hejsan där bloggen!


Stan i dag var nice, har typ köpt klart alla julklappar till familj och släkt nu, känns skönt! ;)
Har också köpt klart till julklappsbytet i skolan och till julklappsbytet som jag Alice, Alma och Jossan ska ha :D

Åt även lunch hos mormor och morfar, det var jättegott! Lax med potatis och sås ;)

På eftermiddagen så åkte jag hem till Alma och vi myste och kollade på en film :)

Och nu så sitter jag hät vid köksbordet , kom hem för typ ca en och en halvtimma sedan och vi ska nog snart äta kvällsmat. Sen blire väl mys med familjen ;)

Men ni får ta och ha en superlördag ! (y 
Vi hörs i morgon!

kram / Ebba <3





Här får ni en liten bild på mig och Mellis :)

Kommentarer
Postat av: alice

åh så söta syskon!! :D <33333333333333333333

2010-12-12 @ 16:32:57
URL: http://esteraliceviola.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0