Friday ;)

Hejsan!

I dag så har det varit en ganska så skön dag :)

Jag vaknade runt 8 och vid ca 9 så stack mamma och jag ut och spran spåret två vrav sen så åkte vi till ikea med mormor och morfar ;)

när jag kom hem så gjorde jag läxa och sen åkte hela familjen till karslund på ljusfest det var jättemysigt! Sen så åkte jag till gården och där så träffade jag elli, Elin och Jasmineoch några flera :)

Jag va bara där en stund för sen så åkte jag hem och åt, kollade på idol för ett tag sen och ska snart gå och lägga mig :)

I morgon så ska jag hem till Felicia på dagen och i morgon kväll så ska hela familjem komma dit ;)
Kommer att bli en sjukt bra dag! ;)

Här kommer dagens outfitt:

* vitt linne.
* svart t-shirt.
* mörkblåa jeans.







Ha en bra kväll!

God natt!

kram /
Ebba <3

Kommentarer
Postat av: hanna

Yey ebba grön! ;) <333



svar: ALLTID ! nej okej, bara 800 grader men i alla fall :) <3

2010-11-07 @ 19:35:01
URL: http://telefonsvarare.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0