Kl 11.39

Hejsan i dag igen!

Nu ar klockan antagligen typ 6 hemma i sverige sa ingen ar inne pa msn ;P

Kunde inte lata bli att komma hit till internetkafet i dag igen och skriva ett inlagg.
plus att desutom sa har dom VARLDENS godaste smothies ;P
Ocksa saknar jag er otroligt mycket ocksa saklart!

Men i dg sa har vi badat i poolen och jag var ju sa duktig sa att jag simmade nagra langder i poolen ;P
Efter lunch sa blire val antagligen strnden och sen sa ska vi mala naglarna pa ett spa.
kanner mig sa bortskamd just nu.

Dom har sjukt manga span har och jag har provat pa fish spa, fotmassage, pedikyr och oljemassage och allting var superskont!

I kvall sa ar det en festivalk och da sa ska man skicka ut blommor i vattnet och i blomman ska man lagga allt som man vill bli av med eller aldrig vill fa tanken pa igen, det ska bli spannande fast jag har ingen anning om vad jag ska skicka ivag men det kommer jag val pa! :)

Langtar tills i morgon!!

Stora pussar och kramar / Ebba <3



Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0