Slut på höstlovet:(

Hallo där bloggen! ;)

TÄNK ATT DET BARA ÄR 4 DAGAR KVAR :D

Förlåt i fall jag inte bloggade i går eller tidigare i dag, men kag har inte riktigt haft tid för jag har hittat på så mycket annat skojj!

Gårdagen och dagen med felicia var underbar och halloweenfesten var bäst!
felicia och jag hade klätt ut oss lite och jag vet inte riktigt vad vi var men vi blev i alla fall fina ;)

I dag så vaknade jag upp hos felicia vi hann inte göra så mycket eftersom att jag var tvungen att åka hem vid tolvtiden och vid 4 så hade jag dans.

Har tyvärr ingen outfitt för i dag men det kommer i morgon :)


i dag så var det sista dagen på höstlovet och jag kan bara inte fatta hur fort tiden har gått!
Jag längtar på sett och vis till skolan i morgon för det ska bli kul att träffa alla :)

I morgon efter skolan så ska jag vara med Alice :D

Vad ska ni andra göra i morgon? :)

Men nu så kollar jag på film med mamma och pappa och ska snart gå och lägga mig eftersom att jag är så trött.

här kommer lite bilder från i går :






Sötis! <3








Ha en bra kväll! ;)

kram / Ebba <3

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0