Torsdag ;)

Tjosan hoppsan bloggen!


Förlåt i fall jag inte har hunnit blogga i dag men jag var hos tandläkeren i morse och sen så åkte jag hem till mormor och morfar och gjorde lite läxa och sen vid 11 så träffade jag Elli på stan :)

Fy tusan vad jag och elli hade det flumm på stan :P

Vi garvade åt nästan allt ;) hehe,
Vi åt på sigon, mums! ;)

Sen så åkte vi hem till mig och då komm Elin och vi hade fortfarande lika kul!  :D

Vi tog bilder som jag kanske lägger upp senare för jag är hos mormor och morfar annars så gör jag det i morgon :)

Men nu så är familjen och kusarna hos mormor och morfar och vi har ättit här, det har varit jättegod mat! :)

I morgon så har jag ingen anning om vad jag ska göra, ska kanske följa med mamma till ikea och kanske gå på gården :)


ha en bra kväll!

kram /
Ebba <3

Kommentarer
Postat av: hanna

jaa, fett najs:D<3

2010-11-04 @ 22:12:55
URL: http://telefonsvarare.blogg.se/
Postat av: cornelia

svar, tack ebba!<333333

2010-11-04 @ 22:23:27
URL: http://cornelialindstrm.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0