underbara onsdag ;)

Hejsvejs!

Förlåt för att jag inte blogga i går men fick inte tid....hade så kul! (y


Höstlovet börjar gå riktigt fort och det skrämmer mig att det bara är halva kvar! :/

Men höstlovet har varit fantastiskt ska jag säja er!

I dag så har jag sovit över med Felicia och det var jättekul!!
Vi har spela spel, laga mat (vi är bästa kockar!) och så har vi bakat :)

det blev jättegoda kladdkakemuffins det kommer bild här nedan sen :)

Vi hade det jätteskoj och tog några bilder :)


Det var superkul i går när vi firade Alice lite och jag hoppas att hon fick en bra födellsedag! ;D

men nu så ska jag snart kolla på tv och mysa lite;)
ska inte vara uppe så jättelänge i dag för att jag ska till tandläkaren 8.00 i morgon bitti, hihi lite tidigt kanske....

Ska träffa Elli på stan i morgon också ;D

Här kommer några bilder :


sjukt fina ögon Felicia har!!!










Våra goda kladdkakamuffins! :)




hare bra alla!

Önska mig lycka till till tandläkaren i morgon ;)

kram / Ebba <3

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0