Söndagskväll ;)

Halli hallå där!

Kom hem från dansen för ett tag sen, det var jättekul! Och Elli är bäst ska ni veta! (y

I dag på dagen så har jag varit med Alma, vi har spelat sims och skrattat näst intill hela tiden! ;P
Så sjukt bra dag! :D

Jag har också hämtat min nya cykel i dag :)
Men hjulet är jättekonstigt för att näsr man pumpar i luft så händer det typ inget :/
jah hoppas att det går att fixa....... *.*
Den är ju helt ny lixom :/

________________


Men jg är lite bekymmrad att helgerna går så himmla fort, vissterligen så beror det på att jag har så himmla kul! ;) '
Men ändå.......:/

Alla helger hittils har varit så sjukt bäst! ;)

Nu ska jag snart äta, duscha och göra läxorna :)
Som ni kanske såg tidigare i veckan så har vi fått ganska så många läxor -_-'


Alla får ha en jättemysig kväll!
I morgon så börjar vi 9.15, jätteskönt! ;)


L O V E! <3



''Genom hela livet vinner man och förlorar man..... Men den som verkligen älskar en som man själv älskar den lika mycket tillbaka Stannar'' <3










Kommentarer
Postat av: Celine

ellerhur, jag tycker också att helgerna och veckorna bara drar iväg :o<3



sv. haha, men fixa det är inte jättesvårt och så blir man van :)<3<3

2010-10-04 @ 08:35:17
URL: http://celineandresen.blogg.se/
Postat av: elli

jag vet att jag är grym (a' <3

2010-10-04 @ 20:54:46

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0