Tisdag :)

hej bloggen!


Dagen har varit väldigt bra och jag har fått tagit med mig min stickning hem från slöjden :)
jag blev väldigt nöjd faktiskt ;)

efter skolan så åkte jag hem till mormor och morfar, morfar hjälpte mig lite med NO läxan för hen är jättebra på sånt :)

sen så stack jag till rockskolan vi spelar ju smoke on the water men vi har börjat med en ny låt, ''21 guns''
det kommer att bli bäst! (y
så jag ska snart träna lite på låtarna och sen läsa lite :)

det har börjat kännas ganska så stressande i skolan med alla läxor o så.
Hoppas att jag vänjer mig för det är ju jobbig och man hinner inte med så mycket på fritiden har jag märkt, i alla fall inte som i sommras. Fy tusan vd jag saknar sommaren 2010! :'(

här kommer dagens outfitt:

* svarta nät-tighs.
* Svarta glans cyckelbyxor.
* svart tröja.
* svart wesc munkis.




kram / Ebba <3



Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0