Onsdag! :)

Hejsan alla!


Dagen i skolan har varit ganska bra och vi har sprungit spåret. Jag sprang med Alma och det var skojj!! ;)
Efter det så åkte jag och Alma hem till mig och duschade och käkda lite mellanmål och skrattade mycket! :D

Lite senare så åkte jag hem till alma och åt mat sen åkte vi till gården och träffade massa andra, det var kul och socialt. På slutet så var jag Alma och Eleonora nere i källaren och flummade litegrann! (y

Sen åkte vi hem för att kolla på idol, så nu sitter jag vid tv:en och myser lite (L'

Bara så ni vet så kommr jag kanske inte att lägga upp outfitts varje om jag inte hinner.


Men i dag kommer :

* Svarta chinos.
* svart tubtopp.
* Serisrosa koffta.







På lördag ska jag på fotokurs med Felicia och sen ska vi sova över, det kommet att bli så grymmt kul! ;)

Kram / ebba <3




Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0