Sjukt bra dag! :)

Hej hej alla!

I dag så har det varit skola och vi slutade skapligt tidigt tycker jag :)
När skolan var slut så åkte jag hem till min Alice babe ;)
Vi åt gott mellis med smooothie och målade våra naglar, det var jättebäst! (y (K)
älskar dig gumman! ;*
Sen skulle jag ehm för att äta met och göra lite läxor.
i kväll så ska jag på bio med dom bästa, det kommer att bli så grymt! :D
Vi fick gratisbiljetter på en film som hette ''Himmlen är oskylldigt blå''
Så jag har en riktigt mysig kväll att se fram emot! ;)

Här kommer dagens outfitt:
* svarta bomullstights.
* svart tubtopp.
* svart midjeshol.
* svart kofta.
* madonna t-shirt.







kram! / Ebba







Kommentarer
Postat av: Ara

gud vad fina bilder ;D

<333

2010-09-16 @ 22:05:08
URL: http://araaa.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0