jag är mitt emellan, fast det lutar nog åt den ena sidan...

God kväll!! ;)

Kom hem från Alice sång och stan för inte så länge sen och har precis ätit lite :)
Men dagen har varit toppen och det var riktigt kul och extremt flummigt och KUL min lilla Alice!! ;D
Du är för underbar honey! :*

Ska snart ta en snabb dusch och senare kolla på tv :D
I morgon torsdag så ska jag pcka till åre mm. Längtar som FAAN till Mellringedanstävlingen och jag bara ska ha en prick!!

men ha en fin kväll!
puss! / ebba <3



Kommentarer
Postat av: alice

Sv: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA

MORMOR,MORFAR.

RAAAAAWR, ahhaha

äälskar dig bäästis!!!!!!!!!!!♥♥♥♥♥♥

2011-04-13 @ 19:13:35
URL: http://esteraliceviola.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0