Morning morning! ;)

Tjenare !

I  dag är det jättefint väder och ska nog snart ta och sätta mig däruteoch bara läsa en bok ;)
vaknade vid 8 typ och har badat och gjort mig iordning :)
I dag så ska jag bara ta det lungt och fixa inför imorgon och vid 3 så blire dans ;)

Tycker inte ni att nu när det är sommartid och mycket ljusare på kvällarna så går dagarna så himmla snabbt och det känns som om kl är typ 3 när den är 6 på kvällen.... det tycker jag. Fast det är ju i och för sig skönt med ljus och värme ;)  Fast det är nog bara en tidsfråga inna man har vant sig vid att det är så ljust.

Men ha lite grejer att blogga, håll ögonen öppna under dagen ;)

puss! / ebba <3



Kommentarer
Postat av: H a c h i ~

sv: jag med! :D Jag har nyss börjat, så jag är dock inte så duktig, heh ;D Men det är jätte kul! :D ~

2011-04-10 @ 11:10:14
URL: http://hachi.se

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0