Svar på frågestunden.

1. H&M ELLER BIKBOK? Båda tror jag, fast handlar nog mest på H&M eftersom att där får man mer för pengarna där.

2. Spanien eller Italien? Italien, får jag nog ta och säga. Fast har ju inte heller varit i Spanien.

3. Svart eller vitt? hmm, båda tror jag.

4. Din favoritoufit? Här kommer bild:


En ganska så enkel outfitt men ändå snygg, älskar att matcha med
några snygga accesoarer.

5. Drömkille? ♥ hmm, ja. Asså en drömkille för mig kan jag nog inte säja nu! Men han ska vara snäll, Omtänksamm, rolig och såklart ha bra humor!!

6. Vilka bloggar läser du? Jag läser många bloggar och följer vi bloglovin men kan ju säga några:
Matilda
Kenzas
Alice
Julia
Frida
Ellen

8. Bästa minnet? Bästa minnet, hmm, har ju SUPERMÅNGA men några från i sommar:
Italien:
Halmstad:
Liseberg:
Älskar er!
9. Vart skulle du vilja resa om du fick välja? Just nu är mitt drömresemål Florida och skulle så gärna vilja gå på nöjesparken där!!

10. Justin bieber eller Ulrik munther? Ulrik må jag då säga!!!

11. Om du fick vara valfri kändis för en dag, vem skulle du välja? Då skulle jag i sånna fall vilja vara blake lively.

12. vem tar bilder på dig , som outfits och sånt ? Brukar köra på självutlösare men ibland brukar mina syskon få göra det.

13. Varför började du blogga? Det finns nog många anledningar men en är nog att jag tycker att det är kul att skriva av sig och dela med sig av känslor till andra. Liksom jag läser andras bloggar och blir påvärkad och peppad om saker.
14. Fotograferar du mycket med din systemkamera? Jag fotograferar nästan varje dag! Det är ju otroligt kul att fota med systemkameror!
15. Vad har du för en kamera? en systemkamera, NIKON D3000
16. Är du lycklig? ;) Ja absolut! Känner mig så himla glad! Har världens BÄSTA vänner, släkt och familj!

17. favoritblogg? Måste nog säga att jag älskar att läsa kensaz blogg!

18. bästa filmen? Just nu tycker jag om 2 filmer väldigt mycket, Bad teacher och no strings atached.

19. hur länge har du bloggat?? Ungefär lite mer än ett år. Typ ett och ett halvt år. Bloggen jag har nu är 1 år och en jag hade innan bloggade jag på i ca ett halvår fast den var väldigt DÅLIG uppdatering på.

20. Syggaste kändisen? Får man säga två? Bradley cooper och ashton kutcher.

21.Vad är dina intressen? Dansar du? :) Mina intressen är, fota, sång och ja, dans (har dansat sen jag var ca 4). fast kommer ta en liten paus från dansen ett tag nu.

22. vad är roligt med att dansa? tävlingsdansar du? brukar du vara på dansläger ?:D Det som jag tycker är kul med att dansa är att man använder hela kroppen och det är en jättebra träning! Men om man ska börja dansa så är det viktigt att man gör det så man trivs med det! Jag har tävlingsdansat och får se om jag börjar med det igen. Jag brukar inte vara på dansläger.
Det var alla frågor och jag HOPPAS att ni har fått de svar ni ville ha! :)


Kommentarer
Postat av: ida

Nu är det äntligen dags! Klänningen från topshop värd 800:- ska tävlas bort :D

ha en bra dag! kram

2011-08-13 @ 11:49:31
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: Aurelie

Ringen med ett kors på är bara så snygg, måste fråga vart har du köpt den? :)

2011-08-14 @ 02:00:00
URL: http://deliight.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0