I need you right now

Hej underbara ni!
Jag är ledsen för att det har varit så dålig uppdatering idag, men får väl komma med den ursäkten att det är lov... Idag så har jag varit på stan med Josefin, både hon och jag hittade en del fynd på rean inne i stan. På eftermiddagen så var vi på lunch/middag hos farmor och farfar, vi åker alltid dit och äten kalkon på annandagen och det tycker jag är mysigt! Ikväll så har jag och Josefin suttit och tokat oss hemma hos Alma, samtidigt som vi kollade på en film där våran lilla prins ashton kutcher var med, hihi
Just nu så sitter jag med min kära iPad och läser massa bloggar och ska snart sova för imorgon väntas ännu en rolig dag. PUSS

Kommentarer
Postat av: Emila

Fin och läsvärd blogg du har!

Allt bra med dig? :)

Kram.

2011-12-28 @ 14:37:25
URL: http://emilaswords.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0