It feels so real

Jag och min otroligt mysiga munkis som jag fick i julklapp.

Hej! Uppdateringen var sjukt dålig igår men det var så att efter stan så kom min moster och hämtade mig för att jag skulle sova där inatt, trode att jag skulle hinna med att slänga in ett inlägg men det blev inte så. Jag och moster hade i alla fall en supermysig kväll! Vi åt chiliräkor, åt chips och dipp, kolla film och hade ansiktsmask, NICE!  Idag så harjag två måsten!!:
1. Städa mitt rum
2. Rensa min garderob.
Hade nämligen tänkt att göra en regäl urrensning ur min garderob så att jag får in lite nya fräscha kläder och ut med dom gamla som jag inte andvänder längre. Jag har ju fått en del kläder i julklapp och köpt lite på rean.

Kommentarer
Postat av: alice

åååååå vad du är fin! ♥

2011-12-28 @ 11:21:32
URL: http://esteraliceviola.blogg.se/
Postat av: Ronja

jag har haft det bra :)

2011-12-28 @ 11:27:50
URL: http://showbyronjaa.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0