God morgon!

Hallå där mina underbara!

Vaknade runt halv 8 och nu så ska jag snart äta frulle ;)

Efter frukosten så blire att fixa iordning sig och sen så ska jag vara med BÄSTA Alice ;D
Vi ska kanska kolla klart på ''easy A'' som verkar vara en toppenfilm!

I kväll så är vi hembjudna till familjen carlqvist ;) Kommer bli så mysigt! Och å är det ju melodifestivalen också ;)
Och i morgon så ska jag träffa Alma och i morgon kväll så......SKA VI SOVA ÖVAR ALLA FYRA, ALICE JOSSAN, ALMA OCH JAG! ;D Kommer bli så jävla GULDII! (L)
Kommer ju ta med kameran såklart då ;)

Men vi hör senare sötnosar! <3
Ha en mysig lördag!

Puss! / Ebba <3


Sweet! :*

Kommentarer
Postat av: alice

ÅHHHH EBBA

den kvällen när vi sov över, HALLOWEEN.

det var en av dom roligaste sova över sakerna i hela mitt liv.

jag älskar dig bästavän <33333333333333333 :D

2011-02-19 @ 08:59:30
URL: http://esteraliceviola.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0