God morgon! :)

Hallojsan alla snyggingar!

Vaknade vid halv åtta i dag och har pakat till Alma och ätit frukost och fixat mig lite :)
Hann inte blogga mera igår när jag kom hem från Alice för vi åkte på en gång till marieberg och gjorde lite ärenden innan vi åkte till Felicia och Emilia :)
Det var supermysigt  hos dom igår kväll! Vi kollade på melodifestivalev och lite på gaygalan, sen så åt vi även mat från saigon! mums! ;)

Men vi kom hem runt 11, så då gick vi och la oss på en gång.

Om ett tag så ska jag träffa Alma, eller hon kommer hit eftersom att jag måste passa Melina ett tag :)

Senare i dag så ska ju jag, Alice, Josefin sova hos Alma, det kommer bli så JÄVLA GULD!!!
Längtar jättemycket! :D
Och ni anar inte hur mycket pakning jag har med mig...... :/ :P  hehe,

Men ni får ha en bra dag, och jag hör av mig senare ;)

Puss! / Ebba <3

 
Facelook today.


Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0