I haved tried. But noting sems good....

Hallå där! ;)

Sitter just nu och kollarpå BÄSTA glee! ;)

Dagen har varit  supebra! ;) Men skoldagen var riktigt lång....
Efter skolan så följde Josefin med mig hem och vi kollade lite på i hennes skor, från min Cameron Dias.
Den va jättebra men vi hann inte se hela :)

Tidigare så målade jag naglarna och gjorde lite läxa oså ;)

I morgon så blire skola som vanligt och efter så ska jag väl bara ta det lugnt innan tjejgruppen ;)
Då så ska vi baka lite goda scones och dricka the :) MYS!

Gud vad jag längtar tills på söndag då jag, Alice, Josefin och Alma ska sova över hos Alma ;D KOMMER BLI BÄST!

men ha en fortsatt bra kväll! ;)
Puss! / Ebba <3


Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0