Lördag :D

Tjenis bloggen!

Ledsen för dålig uppdatering i dag och i går men Josefin sov ju här och vi hade det verkligen superkul! Och i dag så var jag på stan med hanne och Alma ;)

Men i alla fall ha ganska så mycket att lägga in och skriva om så håll ögonen öppna ;)

Men stan i dag var ju superkul, vi kom upp kring 11 och kom hem vid kvart i 4 så det blev ganska så länge och jag hittade massor med fint! Ni får såklart se sen :)

När jag kom hem från stan så hjälpte jag mamma och pappa lite mad att få upp våran nya kyll och frys, de köpte även mikro och lita annat och jag kan säja att det var på tiden!
Har också slagit in lite alla hjärtans dag presenter och varit iväg och postata alla hjärtansdag kot till släkten, för det är ju 14 februari på måndag (L)

Men i ikväll så blir det myspys med familijen och melodifestivalen och sen kanske kolla på någon ny film som jag köpte :)

Men jag vill önska er en så underbar lördagskväll, puss! / Ebba <3




Kommentarer
Postat av: celine

sv: ja ellerhur, jättekallt ju!<3

2011-02-12 @ 18:47:47
URL: http://celineandresen.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0