Now and forevere!

Tjeniis bloggen!

Just nu så håller jag på att laga met för att mamma är och handlar och pappa är på någon match :)
Så det blir pommes och korv (Y)

Men friluftsdagen på vinterstadium var grymm! Det var jättekul att åka med alla underbara girls i klassen! ;)
Och det var så sjukt skönt för vi slutade vid tolv ;D

Och efter så åte jag och Alma hem till henne och så kollade vi på film och mös eftersom att man var lite trött i påde huvudet och benen. Och vid 4 tiden så åkte vi hem till mig då vi har pärlat och så. Jag gjorde ett arnband som jag ska göra klart sen :)
Alma gick hem för ett tag sen så nu är det bara syrran och jag hemma och hon sitter och kollar på solsidan säsong 1 rolig som hon är ;)

Aja men nu så ska vi nog ta och sen blir det pärlning och mys vid tv:en och jag tror att vi hörs lite mera under kvällen sen ;)

Puss ha en bra kväll! / Ebba <3




Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0