SPORTLOV! IN MY HEART!

tjenixen bloggen!

Ledsen för dålig uppdatering i dag men har inte hunnit att blogga riktigt.

Men aja, dagen har varit super! Är så SJUKT gald för att det äntligen är sportlov!
Vi fick sluta tidigare från skolan i dag för att våran solärare var sjuk ;)
Och eftersom att vi turas om att baka i klassen varje fredag så var det Alexandras och Gabriellas tur. Och dom bakade världens godaste cheesekake! :D (Y) Tummen upp till dom!

Men efter skolan så följde jag med bästa Almi och hennes pappa till eyrabadet och simmade (Y)
Alma och jag simmade faktiskt 30 minuter :)
Men efter simmningen så skulle jag på dansen, friträning. Det var sådär där eftersom att Eleonora int var där :/
Men kunde väl träna något i alla fall :)
Så var inte kvar så länge, kanske kom hem runt halv sex eller så ;)
Men när jag kom hem så åt jag lite ost och kex med lillsyrran för var utsvulten ;P

Men snart så är det mat och sen så blir det mys vid tv:en med the family ;) (L)
Hihi, så mycket jag skrivit nu ;P


Vad ska ni andra göra ikväll?  (L)



en bild från i somras ;P

men have a great night ;)

Puss! / Ebba <3





Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0