bara ta det som det kommer ;)

hejsan bloggen!

Blev sen bloggning i dag, men aja.
Det har varit lite fullt upp hela dagen, och denna dag har också varit sjukt bra! (Y)

Skolan va okej och sista lekionen på musiken var sjukt rolig! hihi ;D

Efter skolan så var ju jag med min älskade lilla bralla Alice ;)
Vi va hemma hos mig och åt semla och tränade lite på våan dans, vi ska jag har danslektion på måndag på idrotten ;D
Sen så gick vi hem till henne och Alice försökte lära mig Calle johansson på piano, men den var svår ;P
Åt mat hod henne också, det var supergott! Klyftpotatis, kebabköttspett och kebbabsås (L)

Också vid 7 så började tjejgruppen, fy tusan vad mysigt det var! Ansiktsmask, massage naglar mm.

I morgon efter skolan så ska jag på hindersmässan med mamma och lite fler ;)
Och sen så ä det träning en snabbis och i morgon kväll så ska Alimis sova här, kommer bli GRYMT!  ;)

Just nu så ligger jag i sängen och tänkte snart sova för äe trött....

Här har ni dagens outfitt:






Men vi hörs antingen i morgon eller på lördag ;)

Bye! / Ebba <3


Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0