If the music is to loud - you are to old.

god kväll bloggen!

Just nu sitter jag och kollar på mästerkockarna, skulle ha kollat på Glee men spelade in det för mamma skulle kolla på mästarkockarna ;P

Men dagen har varit bra och hindersmässan var supermysig efter skolan med Alma, Alice och Mikaela fast att det va superkallt.

Kom hem vid typ halv sex och va helt stelfrusen så satte på mig lite myskläder, åt mat och gjorde lite läxa.

Ska lägga upp bilder sen på vad jag köpte på markneden ;)

I mogon så ska jag vara med Alice efter skolan Supekul ;D
Och på kvällen så är det tjejgrupp (Y)

Här kommer dagens outfitt:



Vit tunika - bikbok (mammas)
Vitt baslinne -  bikbok.
Sjal - mammas.
Svarta jeans - entertainment.


Ha en bra kväll! ;)

Vi hörs i morgon :)

/ Ebba <3

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0