Inköpt från rean ;)

Hallå!

Här kommer bilderna från vad jag köpte i dag och vad jag fick av mamma, först kommer bilderna jag fick av mamma :)




Bh lindex 50 :-



T-shirt gina 49:-


pjamasbyxor kappahl 50:-



Leopardlinne lindex 50:-



Stickad tröja gina 49:-

Här kommer det jag köpte i dag :)



Änglaberlock 12:-



Leopardmönstrad topp och matshande trosa 30 :- styck H&M



Armband rosa och svart 5 :-





Armband lindex 30 :- 2för1



Så denna fick jag på köpet ;)

Det var nog allt och jag är supernöjd ;)  HISS/DISS?


Har ni hittat något på rean?


Kommentarer
Postat av: olivia

hahah vi köpte en likadan tröja från ginatrickot :D

dom är as snygga :D

2011-01-15 @ 22:41:34
URL: http://ooliviaholmbergg.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0