Jag vet inte vad jag vill....

God kväll bloggen!

Kom hem från vid kvart i 7 typ och då duschade jag och sen åt, har nyss pluggat lite läxa.
Just nu så sitter jag och kollar klart på alla hjärtans dag med mamma, den är ju så bra :)

Skulle ju ha målat naglarna i dag med hann inte, men jag ska göra detnågon dag i veckan ;)

Ska inte gå och lägga mig så sent i dag för jag har lite läxläsning.

I morgon så slutar vi 14.15 skönt! Då så ska jag hem till mormor och morfar och göra lite läxa och i morgon så börjar även rockskolan :) kul!

Men här kommer dagens outfitt:






* ljusa jeans.
* vitt linne.
* Beige stickad tröja.


Men det var nog allt för mig i dag, vi hörs mera i morgon :)

Lots of smile / Ebba <3

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0