Love and live.

Hejsan bloggen!

Dagen har varit bra och Alices och jag hade ju danslektion och det gick jättebra och var jättekul! (Y) ;D

Efter skolan så hämtade jag Melina, så gik vi hem och åt mellis och kollade på t´he last song, sä J*VLA bra men så sorligt. Men det är en film värd att se ;)

Har nyss kollat på klass 9A och pappa och jag försöker att uppdatera min telofon, det är jätteknepigt :/
Jag vill ju uppdatera den så att jag kan ladda ner spel och så...

Men lånade ju en bok på biblan i lördags av mats berggren som hette ''en ända kväll'' den värkar vara riktigt bra :) Så ska snart krypa ner i sängen och läsa lite ;)

I morgon så ska vi repa med bandet på våran skola istället eftersom att det är öppethus för alla 6:or som ska bli 7:or  :)




Ha en fortsatt bra kväll!

/ ebba <3

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0