S T R E E T D A N C E ! ;)

Hejsan bloggen!

Skoladagen känndes okej i dag, längtar till helgen ;)
Men vi hår fått ett nytt schema i dag för att de hade gjort om lite i schemat så på tisdagar slutar vi 14.15 istället, like! ;) men det dåloga är ett vi inte har något sovmorgon på fredagar till 8.30 :/ men aja det är väl okej ändå :)

Men efter skolan så följde Josefin och Alice med mig hem, vi käkade lite mellis och kollade på en film :) NICE!

Just nu så sitterjag hemma själv och har precis ätit och satt på mig danskläderna ;) Ska nämligen med Alice, Moa och Linnea och prova på streetdance i kväll mellan 7 till 8, Hoppas att det är kul men jag vet inte om jag kommer att fortsätta, men det är i alla fall värt att prova :)


Här har ni dagens outfitt:


Inte världens bästa bild, men det blev lite stressigt när jag skulle ta den, men ni kanske ser ändå :)


* Svart baslinne - Lager 157.
* Grå ny tigertröja - Gina tricot.
* svarta tights - mammas.
* Svart bullig halsduk - mammas.


Men nu så ska jag snart gå och möta Alice vid bussen, men vi kanske hörs senare när jag har kommit hem :)
Ha en suberbra kväll och jag hoppas att ni också hade en bra första skoldag ;)


lots of smile / Ebba <3

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0