tö, tö, tö och återigen tö!

hejsan bloggen!

God så blött det ute, det är så jobbigt när det ska töa :/
Man blir ju så blöt och så är det så trist!

Aja, men skoldagen har i alla fall varit bra! Var lite jobbigt sådär första dagen och alla var ganska trötta, menmen :/

Slutade vid tre och kom hem för typ en kvart 20 minuter sen och har nyss gjot mig lite mellanmål :)
Sen så ska jag göra lite läxa och vid 5 så ska jag iväg och gymma med mamma och pappa ;)

Men nu så ska jag nog äta upp och sen börja med läxan, so prov you know....

Vi hörs senare ha det bra så länge ;)

Lots of smile / Ebba <3


Mellis, toast och mjölk, gott!


Kommentarer
Postat av: alva<333

gott!!<3

2011-01-18 @ 16:51:52

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0