We are all made of stars ;)

hejsan bloggen!

Ledsen för dålig uppdatering i dag.

Kvällen i går var riktigt kul, hoppas att nu också hade en bra 13:dagsafton :) 
Felicia sov här i natt vi hade det superkul både i går och i dag ;)

I dag så varfelicia och jag var först ute och byggde snögrotta innan lunch och sen så kollade vi på film,mys!
Sen så var jag och Wille på konsum och köpte lite godis tills nu och jag tills i morgon :)

Har nyss ätit mat och fruktsallad, mums :)
Snart så börjar göta kanal 3, den är faktiskt riktigt kul :)

I morgon så drar jag och alice, alma och Jossan till stockholm med gården och ska kolla på Romeo och Julia musikalen, kommer att bli så himmla kul! ;)

men ha en förtsatt mysig kväll! ;)


lots of smile / ebba <3



Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0