It shine so very bright.

God morgon!!

Vaknade vid nio idag och har äti lite frukost och chillat lite ;)
GUD så varmt det har varit alla dagar jag varit ledig! Men det är man ju överlycklig över!

Kom som ni kanske läste hem från landet igår :D
Skulle ha uppdaterat med en massa bilder men det blev inte så, var upptagen med massa kul saker!

dels så var jag på bio vid kl 6 och sågpå pirates of the carabian med Jossan och Alice ;)
Sen så var vi ute och räffade lite kompisar :)
Men snart så ska jag lägga upp alla bilder.

Idag så ska jag upp på stan med Alice och Jossan och sen kanske vi tar ett svalkande dopp i poolen :)
Och ikväll så blire spakväll med Jossan, Alice och Alma. NICE!

Men nu så kommer bilder i nästa inlägg, PUSSAR!


Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0