did someone say tuesday?? i tought it steal was monday...

Go kväll mina kära!!

Gud så dagarna bara vimmla förbi. hela 7:an har bara flugit förbi som en lätt vind.
Om lite mer än en vecka så är det sommarlov :D
och gud så mycket man har upplevt, lärt sig och så mycket mer!


Just nu så håller jag på att städa mitt rum..vad gör ni? :)
Vad superkul med Alice idag efter skolan, flummigt!!

i morgon så ska vi vara vid skolan kl 6 på moronen... Men så slutar vi ju kl 9.30 :)
Vi ska promenera lite och sen sätta oss vid naturens hur och käka lite god frulle sen så är vi lediga hela dan :D
Är ju också ledig på torsdag och fredag och sen måndag nästa vecka (Y)

Men nu så ska jag fotsätta m. städningen..
kommer outfitt sen om jag hinner.

PUSS!!



Samma sol samma sken. Snart, snart, snart!!

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0