FREDAG!!

Tjenare schnyggisar!

Äntligen fredag, den dagen man alltid längtar till och så kommer den till slut! :)
Gårdagen med musikalen och gakarten gick verkligen toppen! (Y)
Men när jag kom hem så orkade jag verkligen inte blogga för va helt slut men det får jag gottgöra under helgen!

Efter skolan idag så va jag med BÄSTA Alice! Vi åt gott mellis, fotade mm. :D Vad skulle jag göra utan dig?
Kommer sakna henne MYCKET hela helgen då hon ska till sin stuga!!

Men just nu så väntar jag på att våra gäster ska komma ;) Och har precis varit ute och känt hur varmt det var i poolen och det var hela 28 grader! :o
Så det blir nog till att sola och bada stor del av helgen!

Men nu kommer outfitt bild ;)

puss! / ebba <3



Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0