Hudvårdstips.

Nu vill jag ge er tips på bra hudprodukter som jag använder och det är inte alls dyra ;)

Jag sjäkv har ganska fet hy som många och då är det viktigt att tvätta rent ansiket varje morgon och kväll.
Jag änvänder tex.


Spotless deep cleansing är en rengörande gnuggar ma in i ansiktet. Rengör porerna och tar bort fet och orenheter. Bra att andvända på morgonen för att få en fräsch hud! Från apoteket 90 :-


Spotless blemish treating är ett ansiktsvatten som tvättar och förbort finnar och smuts. Ändvänds både morgon och kväll. från apoteket 50 :-



Ett superbra ögonsminktabort som inehållet provitamin B5. Den bevarar den mjuka lena huden runt ögonen och tar bort sminket lätt som en plätt! H&M 50:-.



Ett rangöringsmouse till ansiktet som tar bort smink, smuts och mattar ut huden. Från Apoteket ca 60-70 :-



En ''salvgel'' som men tar på ett lager på en finne. Vänta ett tag och så ser du att finnens svulnad har gått ner och den har blivit mindre. Vet ej vart den är ifrån för fick den av min moster.



Detta lipsyl kan användas till typ vad somhelst! Jag ändvänder den mest till mina läppar. Verkligen SUPERBRA!
Finns på apoteket 35:-



Alla vet ju att alovera är superbra verkligen! Och då kan jag skarpt rekomenera märket forever som finns i allt möjligt inom alovera. Aloe propolice creme och aloevera gelly är två dunerbra produkter för fnasig och torr hud men funkar äver på lite fet hy. Om du blandar dessa får du en jättebra natt creme. Finns att köpa på nätet men vet inte hur mcket dom kostar.




en dagkräm aloevera här med. huden blir jätte len och fin! Går att köpa på nätet också men vet ite hur mycket den kostar.


det är superbra för huden och kroppen att dricka mycket vatten som återfuktar huden och äte avokado!




/ Ebba <3


Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0