One of these days i'll pray that i'll be over you.

Hejsan kära läsare!

Denna dag har varit riktigt lyckad och den kommer att bli ännu mera lyckad!! ;)
Josefin och jag sprang ju på förmiddagen 6 km och det tog oss bara 37 min :) Vi ska försöka klara milen på ca 1 timma och 10 min (Y)

Men närvi hade sprungit klart så tog vi ett dopp i poolen, solade och åt lunch :)
Sen kom sötnosen Alma och då drog vi till ÖoB, det var riktigt härligt med en cykeltur!!

Men nu så har jag precis duschat och bodyscrubat mig lite, känns fräscht!
Min moster kom också för ett tag sen, hon ska äta med oss och såklart kolla på eurovision song contest :D

Men ni får ta och ha en skön lördagskväll!
Many kisses! / ebba <3



Vill så grymt gärna se water for elephants ;)


Kommentarer
Postat av: moathörnblad

fin blogg! :)

2011-05-14 @ 18:22:21
URL: http://moathornblad.devote.se
Postat av: Johanna

sv: jaa! alltid :))

2011-05-14 @ 18:25:06
URL: http://minkameraojag.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0