We shine so bright together!!

Go kväll!!

Hur har eran dag varit??
Min har varit toppen!! (Y)

men har varit lite upptagen fram tills nu om ni undrar varför jag inte bloggat.
På syslöjden så var vi uppe på stan för att kolla vad typ kläder är gjorda av och annat. men vi gjorde ju inte såklart bara det...hehe.

Men när jag kom hem så tog jag hand om lillsyrran lite och så har jag suttit och pärlat en present till mormor som fyller på onsdag och hon ska ha sin fest hemma hos oss. Så det kommer typ 30 personer hit på onsdag :)

Men nu så sitter jag här och varvar ner lite. I morgon så blir det bara en vanlig skoldag och efter så ska jag vara med kära Alice :)
vad händer för er?

Men nu så ska jag snart gå ner och ta mig lite frukt och mysa.
PUSSAR!  / en glad tjej!




Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0