Ju större förmåga man har att älska, desto större förmåga har man att känna smärta

Hallå!
Idag så har haft ganska mycket för mig. Skolan va som vanligt och den gick väldigt fort!
Jag hade sedan sånglektion vilket var kul, fick en ny låt att träna in Erik Hassle - Hurtful
och den ska bli jättekul att sjunga men jag måste tänka på mycket. Men efter sånglektionen så
träffade jag mamma, vi gick runt på stan lite och sen köpte jag lite godis till mysdagen imorgon i skolan.
Och vid 5 så träffade jag ju den hära tjejen som jag nämnde imorse, så kom hem runt halv 7.
Nu blire plugg.... Peace!

Kommentarer
Postat av: Sandrasa

Köper du ny nyårs/julklänning varje år?

Har du hittat någon än? annars finns tips på bloggen =D

2011-11-23 @ 20:20:58
URL: http://saandriiiee.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0