SVAR

 

  • Igår, 17:32

     
     
    me<3u

    hej ebbaaaa!!! JAG BARA SÅÅÅ ÄLSKAR DIN BLOGGGGG!!! 
    Jag vill fråga några saker om det är okej? 
    1.Pojkvän? 
    2.Förebild? 
    3.Skola? 
    4.Djur? 

    KRAAAAAM<3

     

    sv: Hej dääär :)  Åh, gud vad kul att du gillar den, blir jätteglad när får kommentarer som dessa! Klart du ska få svar på dina frågor ;)

    1. Japp, jag har pojkvänn. Har inte riktigt velat sagt något på bloggen men igår så märkte ni kanske att vi har varit tsm i en månad. Anledningen till att jag inte velat sagt något är väl för att jag ville bli säker, hade varit singel jättelänge så jag visste helt enkelt inte hur jag skulle känna.. Men jag kan erkänna att just nu känns det hur bra som helst verkligen! Han är en helt underbar kille verkligen<3

    2. Min förebild är nog min mormor faktiskt, hon är en av de kvinnor som betyder mest för mig, hon är den snällaste, mest goaste, skönaste och coolaste personen som finns. Älskar dig mormor! Men om jag ska säga en person i modevärlden såär det helt klar Kenza eller Angelica blick, dom båda har grym stil och stora inspirationskällor.

    3. Jag går på OP-skolan, en ganska bra skola och för det mesta bra lärare :)

    4. Nej jag har tyvärr inga djur, min mamma är alergisk så fick ge upp den önskan tidigt som barn... Men förövrigt ÄLSKAR jag djur även fast jag inte uppväxt med dom :)

    Jag hoppas att du fick svar på din fråga, tycker det är skitkul att svara på frågor så det är bara att skicka kommentarer så svarar jag så fort jag kan. Men jag funderar skarpt på att ha en frågestund snart, vad tycketr ni om det? :)


Kommentarer
Postat av: -

Du borde ha en frågestund, har jättemånga frågor att ställa

2012-08-28 @ 21:24:25
Postat av: Anonym

Hur träffades du och din kille?

2012-08-28 @ 22:15:30

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0