Älskar min familj♥

Hej på er! ÄNTLIGEN fredag, SÅ skönt med helg!
Dagen har varit toppen, varit med min saknade Ella och fotat :)
På syslöjdslektionen idag så började våran syslöjdslärare berätta om två väldigt tragiska saker som hänt henne, vilket var mycket modigt! Och allt hon sa fick mig och flera andra tjejer börja gråta, vi blev så rörda. Och så började jag tänkta på hur jäkla bra jag har det, jag har föräldrar, syskon, släkt och kompisar som bryr sig om mig. Det är något jag är så otroligt glad över att jag har. Jag älskar er så otroligt mycket ska ni veta! Ni är bäst!
Ska tillbinga denna fredagskväll med min familj och nu ska vi äta bakad potatis, mums!! PUSS

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0