Magic oil

Jag fick en kommentar av någon som ville att jag skulle förklara mera om hår-oljan som jag köpte här om dagen. Vilken jag absolut kan göra!
Pris: ca 50:-
Vad är den bra för? Den reparerar slitna toppar och så blir håret mycket glansigare och tjockare. För mig funkade det efter första gången. det skyddar även mot solljus.
Användning: Man kan använda lite varje dag eller vid behov. Man ska använda ganska lite varje gång, bara 1-2 pump. jag själv brukar dela håret i två delar och tar ett ''pump'' i varje del. Först tar jag oljan i handflatan, gnuggar sen mot andra handflatan och drar sen ut det i topparna.
En nödvändig inverstering!
btw, ni får jättegärna ställa flera frågor som ni undrar över, det är jättekul att svara på! :)

Kommentarer
Postat av: wendela

kanske man ska testa då :D



sv; absolut, vad har du för dig? :)

2012-02-07 @ 19:31:57
URL: http://wendelas.webblogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0