ALICE HÄR!

Hallåååååå snyggingar! Nu minsann så rapear jag ebbs blogg med bombnedslag av bilder som är både nya och sjukt gamla. Jahapp,nu tänkte jag berätta lite om lilla mig, jag är en brud på fjorton år som aldrig kan sitta still,folk ser mig som en väldigt social och glad tjej. Mina allra största intressen är att sjunga och självklart umgås med mina fina vänner samt familj/släkt osv osv. Jag föll för mode för några år sedan och är även fastklistrad i det,jag fotar näst intill varje dag och redigerar i fina programmet photoshop,gör även väldigt mycket bloggdesigner. Tycker ni jag verkar intressant? Ja men varför inte besöka min blogg HÄÄÄR
Men nu ni så tänkte jag berätta om mig och min bästavän ebba. Vi har känt varandra sen vi var 3 år,fattar ni det?  12 jävla långa men fina år. Jag och hon har skapat otroliga minnen sen uppväxten och hon är en stor del av min barndom och uppväxt. Jag älskar den här goa tjejen för hon är precis som jag,vi har så mycket gemensamt. Och sen har ju hon en hemlighet hon ska berätta för er när hon kommer hem...hehe, det får hon berätta,INTE JAG, men då kan ni ju alltid vara lite nyfikna hehe. Nu kanske jag avslöjade nåt iallafall, äsch haha, ÄLSKAR DIG VÄNNEN!! du är bäst av alla i hela universum♥

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0