HELG!!

Nu har jag sovit borta 3 nätter hos Felicia och eftersom att vi inte jobbar på helger så åkte jag hem idag. Känns extra skönt och man uppskattar mer helgen nu när man jobbar. Ska bli SÅ skönt att slippa gå upp så tidigt! 
Om jag ska vara ärlig har det varit ett slitigt jobb! För er som inte vet så har jag som sommarjobb att plocka flyghavre och då går man mitt på en åker flera timmar i streck.. Kan ni tänka er att gå under en stekande sol flera timmar, svettas, ha skavsår och till råga på allt massa bronsar som fluger runt en hela tiden, inte speciellt skönt va? Fast man får tänka på pengarna man tjänar  och framför allt brännan, det känns ju så bra att äntligen kunna få tjäna lite eget ;)
Nu ska jag slå på en film, ha lite fredagsmys och tagga morgondagen för då fyller 15!! Woopwoop

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0