Haircut

Fick sluta vid 10 tiden idag eftersom att vi var i hästhagen och jag haded tändläkar tid tjugo över så behövde inte cykla tillbaka, nice!!! Amanda fixade mitt hår, klippte och slingade som ni ser på bilden. Håret blev nästan en decimeter kortare vilket känns lite ovant men sommrigt så är jättenöjd!
Ikväll har jag och några tjejer hjälpt till att servera på 9:ornas bal/fest. Så efter att ha käkat chips, druckit cola och serverat lite kyckling så far man sovmorgon till 11 imorgon, chill som tusan!
Måste barasäga att du som kommenterat om mina strumpor i tidigare inlägg, du gjorde min kväll hahah :P

Kommentarer
Postat av: ALIIIIICE

FAAAAN VAD SNYGG DU AR I HARET EBBA!!! och helvete vad jag saknar dig :( <3<3<3<3<3

2012-06-27 @ 16:42:31
URL: http://esteraliceviola.blogg.se

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0