My weekend in Stockholm #1














Hej på er! Jag har haft en grym fredag och lördag i Stockholm stad. Här ovan ser ni lite bilder därifrån men mera kommer jag att visa senare. Tänkte berätta lite om vad vi gjorde. Runt 1 gick tåget till Stockholm, resan tog ca 2 timmar så vi var framme vid 3. Då tog vi tunnelbanan till hotellet, checkade in, åt lite mat och gjorde oss iordning. Innan genrepet så chillade vi lite på hotellet och träffade bla. Erik Saade och en kille från Top cats. Genrepet började kl 8 och slutade halv 10 (tror jag). Efterråt gick vi tillbaka till hotellet och väntade på artisterna. Vi träffade David Lindgren, Molly, Top cats, Gina, Sarah och så kom Bert Karlsson, haha lite oväntat....
På lördagen gickl vi på stan och åt på en jättemysig resturan som hette Vapiano. Fick med mig ett par ursnygga shorts (kunde inte motstå dem) och 2 navelpiercingar hem. Vid 4 gick tåget hem och kvällen spenderades hemma hos mormor och morfar med god mat och melodifestivalen. Lyckad helg må jag säga!

PUSS

Kommentarer
Postat av: alice

åh vad grymma bilder!! :D ♥

2012-03-11 @ 15:29:40
URL: http://esteraliceviola.blogg.se/
Postat av: ida

grymma bilder, din kamera verkar as bra!

2012-03-11 @ 17:24:17
URL: http://iidaforsberg.blogg.se/

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0