HEMMA!

Hemma nu från en otroligt dunderbra resa till London. Ni kan inte förstå hur jäkla glad jag är att jag har fått göra denna resa med min underbara familj! Har haft det så bra, upplevt och sett så mycket. När jag har läst och sett bilder hade jag en annan uppfatting och fattade inte riktigt hur stor det va osv. Men när man väl kommer dit så kan man inte fatta hur jäkla amazing det är. Stora byggnader, höga ljud, trafik och så mycket sevärdigheter att se! Ni anar inte hur mycket jag har shoppat, haha.
Detta var en resa som jag kommer att minnaslivet ut och det går inte att beskriva hur bra ni är mamma och pappa! Tack så hemskt mycket för att jag har er,mina syskon och att jag fick göra denna resa med er! Älskar er så himla mycket!
Kom hem runt halv 2 i natt så var en aning trött i skolan idag men det var det värt! har tagit massvis med bilder som jag kommer börja visa imorgon efetersom att jag är så trött ikväll. Tänkte göra olika delar och förklara så att det inte blir så mycket bilder på en gång.

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0