GRATTIS MIN ÄLSKADE!

GRATTIS VÄRLDENS UNDERBARASTE PÅ FÖDELSEDAGEN!!♥
Dig har jag känns ända sen dagis och vi har ståt varandra nära i så många år. Du finns alltid där för mig vad som än händer och jag kan lita på dig till 110%! Vi kan varandra utantill och utan dig vid min sida vet jag ej vem jag skulle va.
Så många kriser vi gått igenom men klarat oss ur tillsammans. När jag mår skit är du den som lyfter upp mig och säger att allt kommer blir bra. Du finns alltid där i alla lägen!
Jag kan skratta mig lycklig när jag är med dig, vi har så knäppa idéer och det går inte en minut innan vi spårar! När jag sitter och kollar igenom alla bilder genom åren kan jag inte sluta le, så knäppa, så galna, så betydelsefulla! Vi har så sjuuuuukt många minnen tillsammans som jag sent kommer glömma.
 
Jag säger det så sällan men fy tusan vilken bra vän du är och jag kan inte tacka dig nog för allt du gjort för mig. Alla borde ha en vän som dig!
 
Idag är det din dag och jag hoppas du får världens bästa 15-årsdag för det är du värd! Love u puss!

Kommentarer
Postat av: alice

ebbaaaaa din jävel nu sitter jag och gråter... Världens bästavän. Dessa sjuka minnen med dig,och alla dessa spårade bilder. Vad är det för jävla psyk tänker säkert folk,hahaha.. Speciellt bilden på dig och mig och hjälmarna. Jag kommer aldrig kunna förklara för dig hur mycket du betyder för mig och jag kommer heller aldrig kunna tacka dig nog för allt DU gjort för MIG, utan dig vore jag inte den jag är idag och jag skulle aldrig kommit så långt i livet som jag gjort i nu-läget utan dig. Du har en sån sinnessjukt stor plats i mitt hjärta och du och jag har växt upp tillsammans. Precis som du säger,vi har gått igenom kriser och tagit oss ur dom. Du kommer alltid vara den där vännen som alltid förstått mig bättre än vad jag någonsin förstått mig själv. Jag älskar dig fram till månen och tillbaka tusen gånger om, jag tänker hålla din hand tills döden och jag kommer finnas hos dig när du behöver mig oavsett vad. <3

2012-11-02 @ 23:24:23
URL: http://esteraliceviola.blogg.se
Postat av: Ampii

Hej
Svaren från frågestunden är uppe nu!
Kolla gärna in och se om du blev nöjd med svaret på din fråga.
~Kramar Ampii~

2012-11-03 @ 22:24:29
URL: http://aampiii.blogg.se

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0