MONDAY



Tja! Japp, då var veckan igång igen då och praoen fortsätter en vecka till. Var skitsegt idag men kansek inte så konstigt när man är i en godisbutik, svårt att hitta saker som man kan göra. Nu när man har sett lite hur ''arbetslivet'' ser ut så måste jag säga att det är himla enformigt, man vet typ exakt vad man ska göra. Så är det inte i skolan, man vet oftast inte vad man ska göra på lektionen.. hehe men ni förstår vad jag snackar om. 
På eftermiddagen har jag inte gjort så mycket, tränat och hängt med lillsyrran annars har allt varit chill. Jag hoppas att ni mår bra ochatt ni fått en bra start på veckan, PUSS

Kommentarer
Postat av: idazander.se

Arbetslivet blir hur man gör det till, en godisbutik är nog roligare om man får stå i kassan haha :D men du måste la få käka möe godis?:D

2012-09-11 @ 17:34:43
URL: http://idazander.se

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0