MITT 2012

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Absolut!

 

 2. Höll du några av dina nyårslöften?

Kommer inte ihåg vilka jag hade..

 

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej inte vad jag vet, hehe

 

4. Dog någon som stod dig nära?

ja :(

 

5. Vilka länder besökte du?

Italien

6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?

Varmare sommar och mer kääärlek

 

7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?

11 maj och 31 december

 

8. Vad är det bästa som hänt dig år 2012?

Att jag lärt känna nya folk, skapat minnen och lärt mig att uppskatta allt jag har i livet

 

9. Största misstaget?

...

 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

nej och det är jag glad för

 

11. Bästa köpet?

Min iphone!!

 

12. Vad spenderade du mest pengar på?

Utan tvekan, kläder!

 

 13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Alla fina minnen med vänner, resorna till London och Italien och den kärlek jag fått av alla vänner och familj.

 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?

Alla Swedish house maffia låtar, Astrologen - Darin, Give me love - Ed sheeran, Luckiest girl - vinsten.

 

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

 Gladare såklart!

 

16. Vad önskar du att du gjort mer?

 Tränat, solat och gjort mer saker jag inte gjort

 

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Klaga och oroat mig. 

 

18. Hur tillbringade du julen?

Med familj och släkt hemma

 

19. Blev du kär i år?

Japp

 

20. Favoritprogram på tv?

pretty little liars (vet att de inte går på tv i Sverige men det är typ enda programmet jag kollar på

 

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Kanske inte precis hatar men tycker illa om eller fått reda på saker som jag inte visste om personen

 

22. Bästa boken du läste i år?

''Ingen du känner''

 

23. Största musikaliska upptäckten?

lille mosart kanske, haha

 

24. Något du önskade dig och fick?

En resa till London

 

25. Något du önskade dig men inte fick?

En resa till USA

 

26. Årets bästa film?

breaking dawn part 2

 

27. Vad gjorde du på din födelsedag 2012?

Firade med släkt på resturang.

 

28. De bästa nya människorna du träffade?

Träffade så många så vet ej.

 

29. Hur skulle du beskriva din stil år 2012?

Varierad och oräker, haha

 

30. Vad fick dig att må bra?

Familj och vänner. Felicia du är helt klart en av dom!

 

31. Vilken kändis var du mest sugen på?

 Channing tatum och Zac Efron

 

32. Vem saknade du?

Massa

 

33. Favoritmånad?

Juli!!!

 

34. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Vet ej, kanske fler resor och en varmare sommar men är ändå riktigt nöjd över året

 

35. Har du hånglat mycket detta år?

haha kanske

 

36. Har du sårat någon?

Ja det tror jag och det är inget jag är stolk över

 

37. Vad är det bästa minnet från sommaren 2012?

Italien och Halmstad

 

38. Det bästa som hänt detta år?

ALLT! Allt i sin helhet!

 

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0