TUESDAY

 
Idag har jag varit elev för en dag på Karro, natur och jag tyvärr så kände jag att det inte var nått för mig så just nu lutar det mest åt ekonomi på Thorén. Jag är fortfarande inte helt hundra men det kommer förmodligen bli så att jag bestämmer mig i sista stund. Men just nu måste jag verkligen njuta av dn sista tiden men min fina klass, kommer bli jobbigt att lämna dem men ser ändå fram emoten nystart och träffa nya människor.
Tog en mysig fika med Alice på espressohouse innan sången idag, snacka massa skit och skrattade gjorde vi också. Nu ska jag köra lite sistaminuten-plugg inför matteprovet imorgon. Ser så sjukt fram emot helgen då Alma och jag ska iväg till Säfsen!!

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0