Lite om mig

 
Vad är ditt andranamn? Maria Eleonora
Hur lång är du? 160 cm
Hur mycket väger du? 55 kg
Minst nöjd med dig själv? jag har komplex över mina lår/ben och min längd (vill va lääängre!!)
vad är du mest nöjd med? Att jag oftast är på bra humör
Har du sårat någon med flit? nej!
Vilken webbsida besöker du oftast? facebook, swefilmer och blogg.se
Vem i din familj kommer du bäst överens med? pappa
favorit mat: Gillar typ all mat men en god köttbit och somrigt tillbehör är ju gott!
Är du kär? nej
Vem bråkade du senast med? mamma tror jag
Har du varit i slagsmål? ja varje dag fan
Är du rökare? fy nej
 Snusar du? blää nej
Ditt civilstånd? singel;)
Är du nöjd med det? ibland, ibland inte
Är sex viktigt i ett förhållande? beror på
Vem kysste du senast? hemligt
Har du varit kär på riktigt? ja 
 Har du varit ihop med någon du älskat? ja
Ditt längsta förhållande? typ 2 år med en kille i 3:an tror jag, om det nu räknas 
Ditt äldsta strul? 96:a
Ditt yngsta strul? 97
Vart går gränsen för dig rent åldersmässigt? kanske 93 typ. men om man verkligen 
älskar någon så tror jag inte att åldern har så stor betydelse
Vad för sorts killar faller du för? killar med blont/brunt hår och fina blå eller bruna ögon 
och charmiga, omtänksam
Vem litar du på till 100%? många, orkar inte skriva alla
En snygg person? Ryan gosling, Channing tatum, Zac efron (mer än en då)
En bra artist? Beyonce!
Vilken är din viktigaste ägodel? mobilen tror jag
Hur ser din drömkille ut? Typ som Ryan Gosling
Är du homofob? nej
Har du tandläkarskräck? nopp
Hur många har varit otrogna med dig? ingen
Är du helsvensk? japp
Har du fått ditt hjärta krossat i år? no
En sak du hade velat ändra med ditt liv? Vet inte
Vad är du rädd för? att nån jag älskar ska försvinna från mig
Liknar du din mamma eller pappa? mamma tror jag
Är du lycklig? jadå!
Brukar du använda smycken? Har typ örhängen varja dag och ibland armband och halsband
favorit affär? Bikbok, hm, topshop mm.
Vad är viktigt för dig i ett förhållande? Humor och tillit
Är du en djurvän? absolut!
Vad vill du bli i framtiden? ingen aning faktiskt

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0