The day

Jag har hela tiden vetat att denna dag skulle kommit men alltid tänkt att det är så långt kvar och på nåt sätt skjutit upp det i mitt lilla huvud vilket gör atta all känslor kommer på en och samma gång. Idag ska jag lämna min underbara klass och det är nog sista gången som vi kommer ses alla tillsammans, När jag tittar tillbaka på bilderna från klassresan och balen kan jag inget annat än att le och va så jävla glad och tacksam för att jag fått uppleva dessa 3 år tillsammans med er! Det har varit 3 galna år av både toppar och dalar men det har vi lätt tagit oss igenom tillsammans. Ni är guldvärda allihopa och kommer varken glöma er eller alla de minnen vi har. Älskar er♥

Kommentarer

KOMMENTERA:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0